Reggelire gyümölcs

2012. május 17., csütörtök · Posted in , , ,


Hozzávalók:
  • 1 banán,
  • 2 narancs,
  • 2 alma.


A legfinomabb és legegészségesebb reggeli. Én majdnem minden nap gyümölcsöt reggelizek. Ha nem is minden nap, de hatszor egy héten biztos, hogy ezzel kezdem a napot. Az alma az alap nálam, de a banán, a narancs és a kiwi is jöhet. Olyan is volt, hogy hajnali ötkor már úton voltam, akkor két banánt ettem meg gyorsan. Nem tudom megunni. Reggel már úgy kelek fel, hogy kívánom a gyümölcsöt, pontosabban az almát. Ha nem tudok gyümölcsöt reggelizni, akkor eszek valami mást, de jóval kevesebbet, mint eddig szoktam. 

Mindenkinek ajánlom, mert nagyon egészséges. Én epebeteg vagyok és a nyers nem nagyon jó nekem, de semmi bajom tőle. Még a savas citrusféléktől sem lesz gyomorsavam.  Egyébként sokan nem tudják, hogy a gyümölcs nem a gyomorban kerül feldolgozásra, hanem a vastagbélben, ezért éhgyomorra kell enni. Ellenkező esetben nem jut át a gyomron, megáll ott és elkezd erjedni, ami puffadást idéz elő. Ezért a legjobb reggel enni.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.