Salátaleves rántottával

2012. június 6., szerda · Posted in ,


Ebből készítettem a finom saláta levest. Az egyik kedvence, sosem tudom megunni. Könnyű, finom és nagyon egészséges. Amíg van a kertben saláta, addig azt hiszem én ezen fogok élni :) Tudom, manapság már nem divat a leves de nekem nagyon fontos.

Hozzávalók:
  • elegendő mennyiségű saláta,
  • 3 - 4 tojás,
  • kevés szalonna (elhagyható),
  • tej,
  • fokhagyma,
A salátát leveleire szedtem és bő vízben jól megmostam, majd apró darabkákra téptem. Én nem szoktam késsel vágni, mert oxidálódik. Feltettem a vizet főni, hozzáadtam a sót, a fokhagymát, végül a salátát és puhára főztem. Egy serpenyőben 3 egész tojásból és egy fehérjéből (a sárgája kell a habaráshoz) rántottát sütöttem. Ha szalonnával készítem, akkor a szalonnát apró kockára vágom, kiolvasztom és erre a zsírra öntöm a felvert tojásokat. A rántottát kockára vágtam, hozzáadtam a leveshez és még kb. 2 percig főni hagytam, aztán levettem a tűzről. Egy tojássárgából és egy csésze tejből habarást készítettem és hozzáadtam a leveshez. Még utánasóztam, hozzáadtam az ecetet és máris tálaltam.

2 Responses to “Salátaleves rántottával”

  1. Imádom a salátalevest sőt a salátafőzeléket is, nagyon finom ételek:-))))

    VálaszTörlés
  2. Sajnos Magyarországon nem ismerős a saláta leves, főzelék, öntött saláta és még sok más finomság. Inkább eszik télen is a vízben, tápszerrel nevelt egészségtelen vacakokat. Az ők bajuk. Én köszönöm a recepteket :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.