Tehéntúrós, ribizlis sütemény

2012. július 15., vasárnap · Posted in ,

Az eredeti recept Jutkánál, itt található.



A tésztáshoz:
  • 25 dkg fehér liszt,
  • 2 kiskanál sáfrányos sütőpor,
  • 1 csipet só,
  • 8 dkg cukor,
  • 17 dkg margarin,
  • 1 tojás,
  • darált dió.
A tésztára:
  • ribizli (ízlés szerint)
A krémhez:
  • 7 dkg margarin,
  • 20 dkg cukor,
  • 3 tojás,
  • 2 csomag vaníliapor,
  • 6,5 dkg liszt
  • 50 dkg tehéntúró.

A dión kívül a többi hozzávalókból tésztát gyúrtam. Egy négyszögletes, közepes tepsibe margarinozott sütőpapírt tettem és kézzel beleegyengettem a tésztát. Rászórtam annyi darált diót, amennyi ellepte a tésztát. Rászórtam a ribizlit, majd a jól összeturmixolt krémet és előmelegített sütőben lassú tűznél  megsütöttem. 

4 Responses to “Tehéntúrós, ribizlis sütemény”

  1. Hát, egy-két kockát biztosan meg tudnék enni, de lehet, hogy többet is, szóval szívesen megkóstolnám.

    VálaszTörlés
  2. De jó kis recept! Ez is beáll a sorba:-)

    VálaszTörlés
  3. Istenien hangzik, mentem én is a receptet! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.