Fasírtgolyók

2012. november 5., hétfő · Posted in ,

Nálunk a fasírt mindig krumplival készült, mióta az eszemet tudom. Tudtam, hogy létezik a kenyeres, zsömlés változata is, de soha nem próbáltam ki, mostanáig. Finom lett, de azt hiszem megmaradok a krumplisnál.


Hozzávalók:
  • 1 kg darált hús,
  • 3 szelet korpás kenyér,
  • 2 egész tojás,
  • 3 jó nagy cikk zúzott fokhagyma,
  • só, 
  • bors, 
  • olaj a sütéshez.
A kenyeret beáztattam vízbe, majd kicsavartam. A darált húst egy tálba tettem, villával kicsit átdolgoztam, hozzáadtam minden alapanyagot és jól összedolgoztam. Kicsi golyókat formáltam a masszából és forró olajban kisütöttem.

Azért kíváncsi lennék ki melyik változatát szereti a fasírtnak?

4 Responses to “Fasírtgolyók”

  1. Nálunk meg krumpli és tejbe áztatott kenyér is kerül bele:) Imádom:)

    VálaszTörlés
  2. Nálunk pedig csak tejbe áztatott zsemle, bár mostanában szoktam készíteni zsemlemorzsával is. Krumpli általában nem kerül bele, pedig úgy is finom lehet! :)

    VálaszTörlés
  3. Zsemlével és kenyérrel is készítettem, mostanában pedig zsemlemorzsát teszek bele. Krumplival még nem készítettem, mennyi krumplit teszel bele? Biztos nagyon finom, kpróbálom.

    VálaszTörlés
  4. De szeretem a fasírtot! Ugyanúgy készítem, mint Te. Időnként zsemlemorzsával, de akkor kevés vizet öntök hozzá, mert túl száraz lenne.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.