Tárkonyos paszulyleves füstölt csülökkel

2012. december 10., hétfő · Posted in


Hozzávalók:
  • száraz paszuly,
  • hagyma,
  • füstölt csülök,
  • tárkony,
  • kevés liszt,
  • pirospaprika,
  • só,
  • tárkonyecet. 
A száraz paszulyt este hideg vízbe áztattam és hagytam másnapig. Ha kellett, öntöttem még hozzá vizet. Másnap kétszer leforráztam. A csülökkel és a hagymával együtt, hideg vízben feltettem főni és a habot időnként leszedtem a tetejéről.
Addig főztem, amíg a hús lejött a csontról és a paszuly puha nem lett. Ezután kiszedtem a csülök csontját, a hagymát, hozzáadtam a tárkonyt, a kevés lisztből és pirospaprikából készített rántást és felforraltam. Ízlés szerint sóztam (de vigyázni kell, mert a csülök már eleve sós) és hozzáadtam a tárkonyecetet. Tálaláskor tejfölt adtam hozzá (ami a képen nem látszik).

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.