Káposztás tészta

2013. január 20., vasárnap · Posted in ,

Ez egy olyan fogás, amit nagyon szeretek, de elég ritkán készítek, mert nagyon sokat kell kavargatni. 


Hozzávalók:
  • egy közepes fej friss káposzta,
  • só,
  • bors,
  • kevés olaj,
  • tészta.
A káposztát (mivel a gyalum nem jó) késsel vékony csíkokra vágtam, besóztam, majd jól összegyúrtam és fél órára állni hagytam. Ekkor kicsavartam, egy lábasban kevés olajat forrósítottam, adtam hozzá kevés vizet és beletettem a káposztát. Annyi vizet öntöttem még hozzá, hogy a káposztát ellepje. Fedő alatt puhára főztem és hagytam, hogy elpárologjon róla a víz. Ekkor kezdődik a szórakozás :) Állandó kavargatás mellett addig pároltam, amíg kicsit mintha odakapott volna, hogy meglegyen az a jó íze. Utána borsoztam, hozzáadtam a főtt tésztát és utánasóztam, ha kellett. 

Tudom mások cukorral készítik, de nálunk a cukros változat nem "divat" és őszintén mi ezt szeretjük nagyon.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.