14 Responses to “Kosárka újrahasznosított anyagból ”

  1. Nagyon tetszetős kis darab ez is, jól fognak mutatni benne a hímesek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, majd igyekszem képet hozni róla :)

      Törlés
  2. Nagyon jól néz ki, nagyon kreatív vagy! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Tetszett a ceruzatartód is meg ez is nagyon jópofa. Részletesebben leírhatnád hogy készíted?

    VálaszTörlés
  4. Csatlakozom Évához! Tényleg nagyon mutatós és jöhetne a leírás is. Szerintem sokan dicsérnének érte!

    VálaszTörlés
  5. De jó! Ügyes vagy! Ékszereket már láttam papírból, nem gondoltam, hogy nagyobb darabok is készíthetőek, nagyon jó ötlet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Csipike! Hamarosan következik egy nagyobb darab is. Minden lehetséges :)

      Törlés
  6. Nagyon aranyos:)szeretem a letisztult és praktikus dolgokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Én is azért készítettem, mert hasznát veszem, mellesleg ajándéknak is nagyon jó.

      Törlés
  7. Nagyon kreativ,ügyes vagy Martinelli! Tetszik!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.