6 Responses to “Így készül a vattacukor Kínában :) - Cotton Candy in China”

  1. Hát, nem a megszokott forma, az biztos! :) Nagyon szép, így még nekem is lenne kedvem megkóstolni (egyébként nem szeretem). :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szeretem, ennek ellenére nem szoktam enni. Ez viszont nagyon tetszik, ötletes.

      Törlés
  2. Nagyon szeretem a vattacukrot! Búcsúban gyerekkorom óta nem kértem semmi mást, csak ezt! És még ma is sörfesztiválon ezt kérem Életem Párjától.

    VálaszTörlés
  3. Ilyet nem láttam a búcsúban:-) A gyerekek mindig kérnek vattacukrot, aztán ragadnak tőle, s nem eszik meg. De azért újra és újra elcsábulnak. Én már nem:-)

    VálaszTörlés
  4. Gerdi, azért nem láttál, mert nem a kínai búcsúban kerested :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.