Paradicsommártás kolbásszal, tojással és krumplipürével

2013. február 7., csütörtök · Posted in , , ,

Ezzel a fogással most a nagymamámra emlékezek. Ő készítette mindig és nagyon szerettük. Én ritkán készítettem eddig, de szeretném gyakrabban az asztalra tenni, mert nagyon finom.


Hozzávalók:
  • kolbász,
  • tojás,
  • krumplipüré,
  • paradicsomszósz.

A krumplit sós vízben megfőztem, leszűrtem, adtam hozzá kevés tejet és vajat, utána a robotgéppel simára kavartam. Kevés lisztből rántást készítettem, hozzáadtam egy hagymát, hagytam kiforrni, aztán házi paradicsomlével felöntöttem, hagytam kicsit főni, majd ízlés szerint ízesítettem (só, cukor). Tálalás előtt a hagymát ki kell venni belőle. Megfőztem a tojásokat, meghántottam és ketté vágtam. A kolbászt darabkákra vágtam, kevés olajon megsütöttem és máris tálaltam. 

Próbáljátok ki mert nagyon finom.


10 Responses to “Paradicsommártás kolbásszal, tojással és krumplipürével”

  1. Na ez az étel,nekem is a dédikémet juttatja az eszembe! Minden héten egy bizonyos napon ez volt az ebédünk,kolbász nélkül,vagy főtt hússal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Böbe - bevallom bűnömet: két fogást kombináltam össze. Az egyik az, ami kolbásszal, tojással és paradicsommártással készül, és kenyérrel esszük, a másik pedig a "Sóbafőtt", ami főtt hús paradicsommártással és krumplival.
      Én az elsőt akartam elkészíteni, de épp krumplihoz volt kedvem, így összekombináltam.

      Törlés
  2. Nálunk is volt a napokban paradicsommártás és én is eldöntöttem, hogy gyakrabban készítek, mert elillant hamar :)
    Szép estét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem és ezután fogok is készíteni gyakrabban.
      Neked is szép estét!

      Törlés
  3. Érdekes párosítás, sosem jutott volna eszembe, de nagyon,nagyon jól hangzik. :-))

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagymamám és anyum is szokta készíteni a húslevesben főtt húshoz:) Nagyon szeretem a paradicsomszószt:)

    VálaszTörlés
  5. Jó ötlet, holnap elkészítem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó étvágyat hozzá és örülök, hogy ötletet adtam!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.