Színes farsangi keksz

2013. február 15., péntek · Posted in ,


Hozzávalók (20 kekszhez):
  • 200 g liszt,
  • 100 g margarin,
  • 100 g cukor,
  • 30 g cukrozatlan kakaó,
  • 1 egész tojás és 1 sárga,
  • kevés mandula esszencia,
  • 2 kk sütőpor,
  • 1 csipet só,
  • 38 g Smarties.
A hozzávalókat a Smarties-on kívül jól összegyúrtam és egy órára hűtőbe tettem. Utána 20 egyenlő részre osztottam, golyókat formáltam belőle, sütőpapírra helyeztem és mindegyik közepébe egy-egy Smarties-t nyomtam. Előmelegített sütőben megsütöttem.

Ez most megint a "nem szép de finom" kategóriába kerül :).

6 Responses to “Színes farsangi keksz”

  1. Nagyon elfogadnám, biztos nagyon finom.

    VálaszTörlés
  2. Hasonlót készítek sütni, csak mogyoróval a tetején! :) Guszták, nagyon fincsik lehetnek! :)

    VálaszTörlés
  3. Helyes kis "pogácsák"! Egészen feldobják a színes cukorkák!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.