Zsidó tojás, kicsit másképp

2013. február 21., csütörtök · Posted in , , ,

... mondjuk úgy, hogy egészségesen.



Amikor a tehéntúrókrémet készítettem, eszembe jutott a zsidó tojás. Gyerekkoromban nagyon szerettük, de elég ritkán ettünk, mert abból a havi 10 tojásból, amit fejenként adtak nekünk adagra, nem lehetett gyakran ilyen finomságokat készíteni. Most utánanéztem a receptnek és láttam, hogy bizony többnyire zsírral, vajjal, vagy szalonnával készül és én ezeket nem vagyok hajlandó megenni. Ezért kitaláltam, hogy tejföllel készítem. Szerintem sokkal egészségesebb és ugyanolyan finom. 


Hozzávalók:
  • 3 főtt tojás lereszelve,
  • 1 kk mustár,
  • 1 közepes fej hagyma apróra vágva,
  • 2 ek tejföl,
  • só.
A hozzávalókat jól elkevertem, tálkába tettem és díszítettem :) Ennyi.

6 Responses to “Zsidó tojás, kicsit másképp”

  1. Nálam libazsírral készül,nagyon szeretjük! De így is nagy finom lehet!

    VálaszTörlés
  2. Ennek most nekiállnék! Már mint enni! :-))

    VálaszTörlés
  3. Az a régi jó "porciós" korszak:-) Akkor volt ám művészet a főzés!
    Anyukám csak tojással és hagymával készítette, szerettük úgy is. Így is szeretném:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gerdi, bizony művészet volt a főzés! Tojással és hagymával is jó lehet!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.