Habos tehéntúrós pite

2013. március 2., szombat · Posted in

Nyugodtan írhattam volna, hogy Habos tehéntúrós lapotya, mert az lett belőle :)   Az íze nagyon finom, de a látvány siralmas :) 1 ujjnyi vastag. Bevállalom, megmutatom :)


Hozzávalók:
Tésztához:
  • 10 dkg margarin
  • 20 dkg liszt
  • 5 dkg cukor
  • 1csipet só
  • 2 tojássárgája
  • 1 ek tejföl
Tetejére:
  • 25 dkg tehéntúró
  • 15 dkg cukor
  • 1 kk citromaroma
  • 3 tojás
  • 1 ek tejföl
Tészta kenéséhez:
  • lekvár (ribizli és birs vegyesen)
A tésztához valókat egy tálba tettem és összegyúrtam. Egy sütőpapírt méretre vágtam, megkentem margarinnal és elhelyeztem rajta a kinyújtott tésztát úgy, hogy (aránylag) egyenletes legyen. A tésztát  megkentem lekvárral. Rákentem a krémet, amit a következőképp készítettem: a tojássárgákat elkavartam a cukorral és a tejföllel, hozzáadtam a citromaromát, a tehéntúrót és csomómentesen elkavartam.  Majd hozzáadtam a habbá vert tojásfehérjét, amit óvatosan beleforgattam a masszába.  Előmelegített sütőben,  a hab barnulásáig sütöttem.

Az eredeti recept itt található. 

5 Responses to “Habos tehéntúrós pite”

  1. Biztosan nagyon finom, nekem ízlene.

    VálaszTörlés
  2. Én imádom a túróst ;-)
    Így lekvárosan még nem sütöttem, de nagyon finom lehet! Megnéztem az eredetit, ott sem magasabb a túró, tökéletesre csináltad ;-)

    VálaszTörlés
  3. Azért nagyon finomnak látszik, biztosan az is volt! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.