Müzliszelet házilag

2013. március 17., vasárnap · Posted in


Hozzávalók:
  • 5 dkg mazsola,
  • 5 dkg darált dió,
  • 2 dkg csoki,
  • 6 evőkanál zabpehely,
  • 4 evőkanál napraforgómag,
  • 1 evőkanál méz,
  • 2 evőkanál házi ribizlilekvár.

A diót ledaráltam, egy keverő tálba tettem a többi alapanyaggal együtt. A mézet felmelegítettem, hozzáadtam az alapanyagokhoz, hozzáadtam a 2 evőkanál lekvárt is és jól összekevertem. Egy kalácsformát kibéleltem sütő papírral, beleöntöttem a masszát, elegyengettem és hűtőbe tettem.

4 Responses to “Müzliszelet házilag”

  1. Hű, ennyi finomsággal csakis fincsi lehet, külön tetszik benne a ribizlilekvár! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hankka, érdemes savanykás lekvárt tenni hozzá, ha nem, szerintem túl édes lesz.

      Törlés
  2. Biztosan nagyon finom volt és gyorsan elfogyott. Én imádom a müzli szeletet, ennyi finomsággal!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mrita, mindenképp ajánlom, mert ezek a magok kellenek a szervezetnek, ráadásul nem is lehet sokat enni belőle :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.