Közlemény

2013. április 28., vasárnap · Posted in ,

Tavaly már írtam, hogy a nagymamám szekrényében egy rakás Dolgozó Nő folyóiratra bukkantam. Sok jó recept van bennük, főleg a befőzés kategóriában. Tavaly már közzétettem pár receptet, aztán időhiány és a befőző időszak letelése miatt félbemaradt.

Idén ismét szeretnék megosztani veletek jó pár receptet. Az a jó, hogy ugyanarra a gyümölcs-, vagy zöldségfajtára több befőzési módot kínál, cukor nélkül sokszor, hidegen, szörpök főzés nélkül stb. Tényleg okos dolgok.

Előre szólok, hogy ezek nem kipróbált receptek, ugyanis nincs lehetőségem mind kipróbálni őket, de szerintem vagyunk már annyira tapasztaltak, hogy eldöntsük mi jó és mi nem. Ezért kép sincs hozzájuk.

A "Dolgozó Nő recepttár", és "befőzés" címkék alatt találjátok majd meg őket.

Nézzetek még be hozzám és válogassatok, hátha tudok velük segíteni.

5 Responses to “Közlemény”

  1. Nagyon jó ötlet, nagyon köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Én is várom a recepteket!:)

    VálaszTörlés
  3. Mindenféleképpen megéri a kísérlet! Anyukám is így talált egy nagyon jó és finom uborkaeltevési módot. Hidegen kell a már elkészített lehűtött levet rátenni az uborkára vagy bármi más zöldségre és ropogós marad. Valamint nem is pusztul el. Szóval hajrá, én várom a recepteket! :-))

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, hogy érdeklődtök :) Akkor hajrá, kezdem amint lehet :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.