Segítséget szeretnék kérni

2013. április 7., vasárnap

Sajnos több margarint olvasztottam meg, mint amennyit el tudtam használni. Most van kb. 3 ujjnyi olvasztott margarinom megmaradva. Mit csináljak vele? Tegyem be a hűtőbe? Eláll amíg újra fel tudom valamihez használni?

Ti mit szoktatok ilyen esetben csinálni? Nem szeretek pazarolni, ha van rá mód, megmenteném valahogy.

3 Responses to “Segítséget szeretnék kérni”

  1. Már én is jártam így, margarinos dobozba öntöttem hűtőbe tettem és legközelebb felhasználtam.

    VálaszTörlés
  2. Én is csatlakozom Évához, hasonlóan jártam én is, és így tettem, nem lett semmi baja.

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen lányok! Akkor beteszem én is a hűtőbe.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.