Rozmaringos krumpli cérna kolbásszal és debrecenivel

2013. július 18., csütörtök · Posted in ,

Többször említettem már, hogy nagyon ellenzem a zsírban, olajban sütést. Ritkán sütök olajban, ez alól kivételt képez a hagyma párolása, amihez a minimális olajmennyiséget használom, zsírt meg egyáltalán nem használok.

Ennek ellenére az ízek hiányoznak, mert megszoktam. Ezért igyekszem új, egészséges módszereket találni és úgy elkészíteni az ételeket, hogy visszakapjam a várt ízvilágot, de ugyanakkor egészséges is legyen.

Összeállítottam ezt a rozmaringos krumplit a cérnakolbásszal és a debrecenivel, ami normális, hagyományos esetben olajban sült volna.

A krumplit megtisztítottam, megmostam és kockára vágtam. Egy jénai tál alját megkentem olajjal, beletettem a krumplit, megsóztam és szórtam rá rozmaringot, majd sütőben pirosra sütöttem. Időnként megkavartam, hogy ne ragadjon oda.
A cérnakolbászt feldaraboltam, végeit behasítottam. A debrecenit ketté vágtam, és behasítottam. Egy másik jénai tálba 1 kiskanál olajat tettem, hozzá egy ujjnyi vizet és beletettem a kolbászokat, majd sütőbe toltam és pirosra sütöttem.

Íme az eredmény:



Biztosíthatok mindenkit, hogy nagyon finom. Megéri kipróbálni!

2 Responses to “Rozmaringos krumpli cérna kolbásszal és debrecenivel”

  1. Amióta diéttázom én is igyekszem ilyenformán készíteni a dolgokat, mint te:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kati, diéta ide vagy oda, szerintem ez az egészséges, és örülök, hogy Te is így étkezel :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.