Goldenblog eredményhírdetés

2013. augusztus 26., hétfő · Posted in ,

Az történt, hogy valaki benevezte a blogomat, a tudtom nélkül. Nem tudom ki volt, de nagyon szépen köszönöm kedvességét így ismeretlenül is. Nagy meglepetés volt számomra.

Direkt nem akartam szólni róla, mert nem szeretem az ilyen dolgot, mármint azt, hogy kiírom, aztán kötelezve érzi magát az olvasó, azt hiszi ez felhívás. Csendben kitettem egy bannert és szavazott, aki akart.

Ma megláttam az egyik blogon, hogy eredményt hirdettek és ellátogattam a Goldenblog.hu-ra megnézni a helyzetet.  Legörgetek a lista végére, gondolván, hogy reklám nélkül tuti az utolsó lettem. Nagy meglepetésemre nem találom a blogom a lista végén. 

323-an vannak a listán és az én blogom a 174-ik lett, ami rendkívül előkelő helyezés figyelembe véve azt, hogy senkit nem kértem meg a szavazásra!


Nem tudom ki nevezte a blogot és ki szavazott rá, de mindenkinek nagyon köszönöm, hogy értékelte a munkámat!!! Nagyon hálás vagyok érte!

Szeretnék gratulálni a többi résztvevőnek is!

9 Responses to “Goldenblog eredményhírdetés”

  1. Gratulálok ! Most néztem meg én is az eredményeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Éva és Neked is gratulálok!

      Törlés
  2. Én is gratulálok! No látod, ebből látszik, hogy reklám nélkül is kedvelik a blogod ;-), ez mindennél több elismerés szerintem!
    Nem vagyok rajta a fb-on, nem tudom követni, hogy zajlanak a licitálások. Jó hogy feltetted, nem is tudtam róla, hogy most volt eredményhírdetés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem láttam mi volt a Fb-n. Köszönöm Csipike, tényleg jó, mert így tudom, hogy azért szavaztak a blogra, mert tetszik, nem pedig azért, mert engem ismernek. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.