Hagymavágás könnyek nélkül

2013. szeptember 3., kedd · Posted in

A napokban végre kipróbáltam ezt a módszert és életemben először fel tudtam vágni egy hagymát anélkül, hogy csípte volna a szemem.


Ólőszőr meghántottam a hagymát de anélkül, hogy a közepét kivágnám. Miután lehúztam a haját, kivágtam a közepét és rögtön kidobtam, vagyis betettem a szemetesbe, rá a tetejét (a szemetes az erkélyen van). Utána szélsebesen betettem a hagymát bő hideg vízbe úgy, hogy ellepje és hagytam pár percig ázni. Utána fel tudtam vágni 1 könnycsepp hullatás nélkül. 

Próbáljátok ki. Remélem nem én vagyok az utolsó aki most fedezte fel ezt a technikát :)

2 Responses to “Hagymavágás könnyek nélkül”

  1. Én meg arra jöttem rá, hogy a szem - ahogy múlnak az évek és az ember sok-sok hagymát felvág - egyszerűen megszokja. 58 éves vagyok és 20 éves korom óta főzök rendszeresen. Eleinte én is szenvedtem a hagymától. Aztán, ahogy teltek az évek, azon kaptam magamat, hogy egyáltalán nem könnyeztet meg.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.