Rácsos pizza

2013. október 26., szombat · Posted in , , , ,


Hozzávalók a tésztához:
  • 500 g 405-ös liszt,
  • 300 ml langyos víz,
  • 1 tasak száraz élesztő,
  • 1 kk só,
  • 1 kk cukor,
Hozzávalók a feltéthez:
A lisztet egy keverőtálba tettem, hozzáadtam a sót, a cukrot, a száraz élesztőt és jól összekavartam az egészet. Folyamatosan kavargatva hozzáadtam a langyos vizet, majd finoman összedolgoztam. Letakarva, meleg helyen hagytam kb. 10 percet kelni, majd finoman átdolgoztam és ugyancsak letakarva, meleg helyen hagytam még 30 percet kelni. 


Utána lisztezett felületen finoman átdolgoztam, kb. 30 %-át félretettem. A nagyobbik részét kinyújtottam és sütőpapírral kibélelt tepsibe tettem. A kisebbik részéből rudacskákat sodortam, összecsavartam és rácsot formálva rátettem a pizzalapra. a "rácsok" között megkentem pizzaszósszal, rászórtam a kockára vágott mortadellát, a kockára vágott sajtot és az olívabogyót. Előmelegített sütőben, közepes lángon, kb. 50 perc alatt megsütöttem. 



One Response to “Rácsos pizza”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.