Keksz

2013. december 27., péntek · Posted in ,

Kicsit megkésve, de utólag kívánok áldott Karácsonyt minden kedves olvasómank. Nem voltam gépközelben.Ezt a kekszet is Karácsonyra készítettem. Nagyon könnyen és hamar elkészíthető. Mindenki szerette.



Hozzávalók:
  • 500 g fehér liszt,
  • 1/2 csomag sütőpor
  • 100 g vaj
  • 160 g cukor
  • 90 ml tej
  • 2 tojás
  • egy citrom leve
A díszítéshez:
  • kakaópor,
  • cukor.
A hozzávalókat összedolgoztam és egy órára hűtőbe tettem. Utána lisztes kézzel kis golyókat formáltam belőle, a tetejüket cukorba, majd kakaóba mártottam, sütőpapírral kibélelt tepsibe tettem és előmelegített sütőben 20 perc alatt megsütöttem.

Sajnos a citrom íze nem érzik a kekszen, de sokáig eláll és nem szárad meg még akkor sem, ha nincs letakarva.

2 Responses to “Keksz”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.