Gombás paradicsomleves

2014. február 4., kedd · Posted in , ,

Először párosítom össze a kettőt, de találnak, finom lett a leves.


Hozzávalók 4 személyre:
  • 1 nagy sárgarépa,
  • 4 csiperke gomba (én most fagyasztottat használtam),
  • 1 közepes fej hagyma,
  • fél bögre megmosott rizs,
  • fél liter házi paradicsomlé,
  • kevés só,
  • kevés cukor.
A sárgarépát megmostam, megtisztítottam, hosszába vágtam, majd kb 5 cm hosszú hasábokra daraboltam. A hagymát meghámoztam és a sárgarépával feltettem főni. Hozzáadtam az apróra vágott, fagyasztott gombát és a sót, majd félkészre főztem. Ekkor hozzáadtam a rizst és tovább főztem, amíg a rizs megpuhult. Hozzáöntöttem a paradicsomlét és főztem még kb öt percig. A hagymát kivettem belőle, adtam hozzá egy nagyon kevés cukrot és máris tálaltam.

2 Responses to “Gombás paradicsomleves”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.