Diós bocipiskóta

2014. március 2., vasárnap · Posted in , ,



Hozzávalók:
  • 250 g cukor,
  • 250 g liszt,
  • 4 tojás,
  • 1/2 csomag sütőpor,
  • 1 kávéscsésze víz,
  • 2 ek sötét, cukrozatlan kakópor,
  • dió

A tojásokat szétválasztottam. A tojássárgákat habosra kavartam a cukorral, majd folyamatos kavarás mellett hozáadtam a lisztet, amibe előzőleg belekevertem a sütőport és öntöttem hozzá a vizet is.  Végül óvatosan kanállal beleforgattam a felvert tojásfehérjét. Sütőpapírral kibélelt kerek tepsibe öntöttem a tészta háromnegyed részét. A megmaradt negyed részhez kakaóport adtam és csomómentesre kavartam. Kiskanállal a másik tészta tetejére csepegtettem úgy, hogy pöttyös legyen, majd megszórtam dióval. Előmelegített sütőben készre sütöttem.

8 Responses to “Diós bocipiskóta”

  1. Nagyon guszta:) Szeretem a diót:) Köszönöm szépen a kukoricamagokat, meghálálom vmivel:)

    VálaszTörlés
  2. Szép lett a piskóta! Főleg így pöttyösen, meg diósan!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta! Minden összetevője kedvemre való, úgyhogy biztos finom is! :)

    VálaszTörlés
  4. Ciao marty90.
    Grazie mille. Sono molto contenta di vederti qui. Anch'io ti seguo volentieri :)
    un bacio a te

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.