Inkás, diós, zabpelyhes keksz

2014. május 12., hétfő · Posted in , , ,

Az alapötlet teller-cake-től származik, köszönöm neki a receptet. 


Hozzávalók:
  • 30 dkg tk liszt,
  • 1 tk sütőpor,
  • 15 dkg puha vaj
  • 10 dkg  cukor,
  • 1 ek tej,
  • 1 ek vaníliás cukor,
  • 1 egész tojás,
  • 3 ek zabpehely,
  • 4 dkg dió,
  • 2 ek inka kávépor
Az összetevőket összegyúrtam és fóliába tekerve aránylag téglalap alakú rudat formáltam belőle. Fél órára a fagyasztóba tettem. Utána 1 cm vastag szeleteket vágtam belőle és előmelegített sütőben, sütőpapíron megsütöttem. Nagyon finom lett, még fogok ilyent készíteni.

4 Responses to “Inkás, diós, zabpelyhes keksz ”

  1. De szuper ötlet a dió és a kávé, legközelebb én is így csinálom! Örülök, hogy ízlett és köszönöm, hogy megemlítettél. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bánom, hogy nem tettem bele több diót, de majd a következőbe. És a forrást mindig megemlítem, ezt meg kiváltképp, mert isteni! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.