Salátaleves buggyantott tojással

2014. május 2., péntek · Posted in , ,

Eddig a salátalevest mindig (szalonnás) rántottával főztem. Recept ITT. Most viszont gondoltam egyet és kipróbáltam a buggyantott tojásos változatot is.


Ugyanúgy készül, annyi különbséggel, hogy nem rántottát teszek bele, hanem a habarás előtt beletöröm a tojást és hagyom keményre főni. Bazsalikomos ecettel ízesítettem. Ez a változat is nagyon finom.

6 Responses to “Salátaleves buggyantott tojással”

  1. Még nem ettem saláta levest, de biztos nagyon finom.

    VálaszTörlés
  2. Csupa zöldet főzöl:-) Nem is baj az, szezonja van, meg egészségesek és finomak is. Én szeretem őket, de a család nem, így szépen elmaradoztak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez így igaz, igyekszem zöldeket főzni, mert most az ideje és kell a vitamin :)

      Törlés
  3. Itt írtam róla: http://legyunkeszsegesek.blogspot.com/2012/06/salata-uvegben-telire.html

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.