Krumpligulyás friss zöldségsalátával

2014. július 13., vasárnap · Posted in

Hozzávalók 4 személyre:
  • 2 nagy fej hagyma apróra vágva,
  • 3/4 kg újkrumpli
  • kb. 20 dkg füstőlt nyakas karaj
  • só,
  • kevés olaj,
  • 1 babérlevél
  • 1 kk pirospaprika.
Az apróra vágott hagymát és a füstőlt nyakas karajt kevés olajon üvegesre  pároltam. Kavargatás mellett hozzáadtam a pirospaprikát és felöntöttem vízzel. Hozzáadtam a sót, a babérlevelet és az újkrumplit, majd puhára főztem. Hamar megfőtt, mert az újkrumpli kevés idő alatt megpuhul. 
Készítettem mellé friss zöldségsalátát, mert a krumpligulyást vagy uborkasalátával tálaljuk nyáron, vagy zöldségsalátával. A hagymát, az uborkát és a paradicsomot szeletekre vágtam, a salátástálba tettem, adtam hozzá 21 ek olíva olajat, 1 kk ecetet, kevés sót és kevés cukrot, majd felöntöttem vízzel és összekavartam.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.