Paprikás, köménymagos pogácsa élesztő nélkül

2014. július 20., vasárnap · Posted in ,


Hozzávalók a tésztához:
  • 500 g liszt,
  • 1 tk só,
  • 1/2 csomag sütőpor,
  • 4 dl tej (+/-, amennyit felvesz ahhoz, hogy egy könnyű tészta legyen),
  • 8 ek paprikás zsír,
Hozzávalók a  tetejére:
  • 1 tojás felverve,
  • köménymag.
A lisztet egy tálba tettem, hozzáadtam a sütőport, a sót és összekevertem. Utána hozzákanalaztam a paprikás zsírt és apránként annyit tejet, amennyit felvett. Könnyű tésztát gyúrtam belőle.  Lisztezett munkalapon 0,5 cm vastagra nyújtottam, a tetejét megkentem a felvert tojással, megszórtam köménymaggal és felkockáztam. Előmelegített sütőben pirosra sütöttem.

3 Responses to “Paprikás, köménymagos pogácsa élesztő nélkül”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.