Tojáspörkölt

2014. július 30., szerda · Posted in ,


Hozzávalók:
  • 4 főtt tojás,
  • 2 dl házi ketchup , 
  • 1 fej hagyma, 
  • 1 ek. olaj,
  • 1 csipet rozmaring.
A tojásokat keményre főztem, meghámoztam és apróra vágtam. A hagymát apróra vágtam és az olajon üvegesre pároltam. A felvágott tojásokat és a rozmaringot hozzáadtam a hagymához, felengedtem a ketchuppal, és pár percig még főztem. Héjában főtt újburgonyával és friss zöldséggel tálaltam. 

4 Responses to “Tojáspörkölt”

  1. Tojáspörköltet még nem ettem... pedig biztos finom! Szépen tálaltad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Gerdi! Én is most készítettem először, de finom :)

      Törlés
  2. Anyósom szokott készíteni kicsi fiának, mert nagyon szereti :) Nagyon guszta lett a tiéd!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.