Karfiolkrém

2014. augusztus 16., szombat · Posted in , , ,

Ezt eredetileg a majonézes padlizsánkrém helyett találtam ki és nagyon bevált. Hamar el lehet készíteni és meg lehet oldani vele a vacsorát, reggelit, uzsonnát.


Hozzávalók:
  • 1 nagy karfiol,
  • 2 tojás főve,
  • 3 kk mustár, 
  • só,
  • olívaolaj
  • natúr joghurt.
A karfiolt rózsáira szedtem, megmostam és sós vízben puhára főztem. Leöntöttem róla a vizet, hagytam lecsepegni és kihűlni. Utána mixerrel összetörtem. Két főtt tojás sárgájából, 3 kk mustárból és elegendő mennyiségű olíva olajból "majonézt" kavartam, majd adtam hozzá natúr joghurtot és sót. Ezt az öntetet a karfiolhoz adtam és mixerrel összekavartam. A fehérjét díszítésre használtam a koktélparadicsommal együtt.

2 Responses to “Karfiolkrém”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.