Almás mákos piskóta

2014. október 17., péntek · Posted in , ,

Megint egy almás süti :)


Hozzávalók:
  • 30 dkg liszt,
  • 30 dkg cukor,
  • 16 dkg vaj,
  • 6 tojás,
  • 20 dkg darált mák,
  • 80 dkg savanykás alma  (hámozott, kimagolt állapotban),
  • 1/2 tasak sütőpor,
  • 1 citrom.
A tojásokat a cukorral habosra kavartam. Hozzáadtam a vajat, a reszelt citromhéjat, a citrom levét és csomómentesre kavartam. E lisztet összekavartam  a sütőporral és apránként a tojásokhoz adtam, majd végül hozzáadtam a darált mákot és csomómentesre kavartam. Egy megvajazott sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöttem. Utána meghámoztam az almákat, kivágtam a magházukat és citromsós vízbe tettem, hogy ne barnuljanak. Amikor kész voltam vele, leszűrtem, hagytam kicsit lecsepegni és ráhelyeztem a masszára. Előmelegített sütőben, közepes lángon megsütöttem. Ez nálam kb. 60 perc volt.


5 Responses to “Almás mákos piskóta”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.