Csőben sült burgonya

2014. november 28., péntek · Posted in

Még egy olyan recept, amit gyorsan el lehet készíteni, akár megmaradt hozzávalókból is. 


Hozzávalók:
  • 5 közepes főtt burgonya kockára vágva,
  • kb. 15 szalámi, kolbász vagy egyéb hasonló felvágott vékonyra vágva,
  • 1 kápia paprika vékony csíkokra vágva,
  • margarin,
  • 1 ek. zsemlemorzsa,
  • 2 tojás,
  • 100 ml tejföl,
  • só,
  • bors
  • oregánó
  • reszelt sajt.

A kerámia tepsit megkentem margarinnal és megszórtam zsemlemorzsával. Beletettem a főtt, kockára vágott burgonyát és szépen elterítettem, hogy mindenhova jusson de ne legyen túl sok egymáson. Rászórtam a vékony csíkokra vágott szalámit, az ugyancsak vékonyra vágott kápia paprikát. 

Egy tálba felvertem a tojásokat, hozzáadtam a tejfölt, a főszereket és csomómentesre kavartam, majd egyenletesen ráöntöttem a burgonyára. 

Előmelegített sütőben addig sütöttem, amíg a tojás megsült. Ekkor rászórtam a reszelt sajtot, visszatoltam a sütőbe és még kb. 10 percig sütöttem, hogy a reszelt sajt ráolvadjon.

2 Responses to “Csőben sült burgonya”

  1. Ez aztán fincsi lehet! Tetszik hogy ilyen gyorsan elkészül! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is érdemes kipróbálni :) Csak ajánlani tudom.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.