Tojáshabos melegszendvics

2014. december 16., kedd · Posted in

Hoztam nektek még egy melegszendvics változatot, hogy ne legyen unalmas :) 


Hozzávalók 2 szelethez:
  • 2 szelet kenyér
  • 2 tojás,
  • házi pizzaszósz vagy sűrített paradicsompüré,
  • szalámi, vagy más felvágott,
  • paprika vékony csíkokra vágva,
  • reszelt sajt,
  • vaj a tál megkenéséhez.


A tűzálló edényt vastagon kivajaztam, hogy  ne égjen oda benne a kenyér. Belehelyeztem a kenyeret, megkentem házi pizzaszósszal, rátettem a csíkokra vágott szalámit, az ugyancsak csíkokra vágott kápia paprikát. A tojásokat mixerrel habosra kavartam és ráöntöttem a kenyérszeletekre úgy, hogy egészen betakarja. Rászórtam a reszelt sajtot és sütőbe toltam, majd addig sütöttem, amíg ropogós lett.

2 Responses to “Tojáshabos melegszendvics”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.