Frittata di spaghetti al forno - Csőben sült spagetti

2015. január 9., péntek · Posted in , , ,


Hozzávalók:
  • 250 g durum spagetti (száraz súlya),
  • 5 dkg bacon,
  • 5 dkg szalámi,
  • 2 ek zsemlemorzsa,
  • 4 tojás,
  • só,
  • reszelt sajt,
  • kevés vaj. 

A spagettit sós vízben félkészre (al dente)  főztem, leszűrtem és hagytam lecsepegni. A bacont és a szalámit apró kockára vágtam és egy teflon edényben pirosra sütöttem. A tűzálló edényt megkentem vajjal, megszórtam zsemlemorzsával, belehelyeztem a spagettit, majd rászórtam a kiolvasztott bacont és szalámit. Megsóztam, majd ráöntöttem a felvert tojásokat. Közepes lángon addig sütöttem, míg a tojás majdnem megsült. Ekkor rászórtam a reszelt sajtot és visszatoltam a sütőbe, és addig sütöttem, míg a sajt ráolvadt.

Kockára vágtam és házi pizzaszósszal tálaltam.

4 Responses to “Frittata di spaghetti al forno - Csőben sült spagetti”

  1. Fincsi lehet! Holnap ebédre kaphatok egy adagot belőle?

    VálaszTörlés
  2. Könnyű és finom étel, nekem való. Én is sorba állok egy adagért ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most kivételesen sor nélkül lehet hozzájutni :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.