Vajastáskák

2015. február 6., péntek · Posted in ,

Még egy nagyon finom, puha Váncza sütemény. Ez a negyedik, így még hátra van 96 a 100-ból :)


Lefényképeztem a receptet, de ha nem látszana jól a kép mérete miatt, vagy annak, aki nyomtatni szeretné, leírom.

24 deka lisztet 1/2 csomag Váncza-sütőport, 20 dkg vajat, 2 egész tojást, 6 deka cukrot, 1/2 citrom levét és 1 csomag Váncza-vanilincukrot annyi tejjel gyúrunk össze, hogy könnyen nyújtható legyen. A metéltvastagra nyujtott tésztát borospohárral kinyújtjuk s a darabok közepére kis csomóba barack- vagy málnaízt téve könnyedén félbehajtjuk, szélen egy helyen ujjunkkal benyomva. Cukorral megszórva világosbarnára sütjük.


Én sárgabarack dszemet használtam és nem csak egy helyen nyomtam össze, hanem körbe lezártam a táskákat. Csak sütés után szórtam meg porcukorral. Nagyon finom lett, ajánlom mindenkinek.

2 Responses to “Vajastáskák”

  1. Nagyon szép formásak lettek. Van időm, megvárom mind a 96-ot! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Csipike, igyekszem hozni a többi 96-ot is :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.