Kétszínű gyümölcsjoghurt házilag

2015. április 29., szerda · Posted in

Ehhez a desszerthez sem kell sok tudomány. Nagyon szeretem a gyümölcsjoghurtot, de rég nem ettem, mert ami a kereskedelemben kapható,  annak semmi köze a gyümölcshöz és tele van olyan anyagokkal, színezékkel, amit nem szívesen eszek meg, Ezért már jó ideje nem vettem. Most úgy gondoltam elkészítem itthon az én egészséges(ebb) változatomat. Saját készítésű dzsemet használok, így tudom mit eszek. 



Hozzávalók:
  • natúr gyümölcsjoghurt (3,5%-os)
  • házi szilvadzsem,
  • házi barackdzsem.
A natúr joghurthoz ízlés szerint hozzákevertem a szilvadzsemet, pohárba tettem, majd egy újabb adag natúr joghurthoz hozzákevertem a barackdzsemet és a szilvadzsemes rétegre helyeztem. A tetejére két barackdarabot helyeztem.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.