Savanyú tojásleves

2015. április 30., csütörtök · Posted in ,

Ezzel a levessel nosztalgiázok kicsit. A nagymamám gyakran készített ilyen levest, én most készítek másodszor, pedig szeretem. Megláttam Romváry Vilmos könyvében a receptet és gondoltam épp ideje megörökíteni ezt a régi fogást. Annyit változtattam rajta, hogy adtam hozzá egy kevés petrezselymes fűszerecetet és tejfölt is, ugyanis a rántást elég vékonyra csináltam. Nagyon finom lett így.



Zsírt forrósítunk és kellő mennyiségű liszttel szép piros rántást készítünk. 1 mokkáskanál pirospaprikát teszünk bele, majd hideg vízzel felengedjük. Fűszerezzük 1 - 2 szál babérlevéllel, sóval, pici cukorral, majd lassú tűznél hagyjuk 10 - 15 percig forrni. A tojásokat vigyázva eresztjük bele, hogy lehetőleg ne főjenek szét. *Forrás: Romváry Vilmos - Fűszerek könyve

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.