Pizzaszósz

2015. augusztus 23., vasárnap · Posted in

Minden évben készítek pizzaszószt, hogy legyen majd a pizzára és mindig másképp készítem, annak függvényében, hogy mit tudok összeszedni és milyen fűszerhez van épp kedvem. Idén ilyen lett. 


Hozzávalók:
  • kb. 1,5 kg érett paradicsom,
  • 5 db piros paradicsompaprika,
  • 5 nagy cikk fokhagyma,
  • 3 nagy hagyma,
  • 3 babérlevél,
  • 2 kiskanál só,
  • 1 púpozott kiskanál majoránna,
  • 1/2 kávéskanál őrölt bors,
  • kevés szalicil.
A paradicsomot megforráztam és meghámoztam. A paprikát kicsumáztam és az összes hozzávalót, a fűszereken kívül betettem a blenderbe és péppé zúztam. Utána feltettem főni, hozzáadtam a fűszereket és néha megkavarva addig főztem, amíg a leve elfőtt és paszta sűrűségű lett. Ekkor levettem a tűzről, belekavartam a kevés szalicilt, üvegekbe tettem, rácsavartam az üvegek fedelét, majd száraz dunsztba tettem másnapig.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.