Karácsonyi aprósütemények - Játék!

2015. november 2., hétfő · Posted in ,

Az ügyes gazda télen szekeret, nyáron pedig szánt készít magának. Hamarosan itt a Karácsony és kezdődik a készülődés, sütés - főzés, addigra jó lenne összegyüjteni a Karácsonyi aprósütemény recepteket. 

Ha már dolgozunk vele, akkor legyen is valami eredménye! Ezért gondoltam legyen egy játék ezzel az alkalommal. 


Milyen aprósütemények vehetnek részt a játékban:
  • mézeskalács (ami nekem mézes pogácsa), 
  • apró kekszek, sós és édes egyaránt,
  • linzerek,
  • pogácsák,
  • apró perecek,
  • havasi kiflik,
  • apró hájas sütemények, stb.
Milyen sütemények NEM vehetnek részt a játékban: 
  • sós stangli meg rudak
  • olyan sütemények, amiket szeletelni, vágni kell,
  • kalácsok,
  • bejglik,
  • muffinok,
  • olyanok, amiket nem kell sütni
Mik a további feltételek, mit kell tenni:
  • küldj aprósüteményes receptet (linket és képet kérek) az oldalsávban látható email címre,
  • jelezd egy megjegyzésben itt, hogy elküldted a receptet (ezt mindig kérem azért, hogy elkerüljük az elkallódó emaileket, de sajnos nagyon kevesen tartják be), hogy visszaigazoljam az átvételt. Aki ezt nem teszi meg és elkallódik az emailje, az magára vessen.
  • mindenkinek visszajelzek, hogy megfelel-e a sütemény, vagy nem (de ha betartod, amit kértem, akkor nem lesz gond),
  • több receptet is lehet küldeni és nem kell egyszerre. Minden recept egy esély. Több recept több esély.
  • csak új receptek jöhetnek, tehát azok, amiket ezután tesztek közzé,
  • kövesd a blogot, légy hűséges olvasó.
Beküldési határidő: 2015 december 10. 

És akkor lássuk mi a nyeremény :) 

Olasz főzőiskola kezdőknek és haladóknak

Na kinek van kedve játszani? :)

26 Responses to “Karácsonyi aprósütemények - Játék!”

  1. Nekem lenne kedvem hozzá :-) Majd kitalálok valamit, látom van még sok idő.

    VálaszTörlés
  2. Én is szívesen részt veszek, úgyis készülök aprósüteménnyel Karácsonyra és ez eláll. Jó,hogy van idő rá.

    VálaszTörlés
  3. Katalin, Mamka, szeretettel várlak benneteket és mindenki mást! Hozzatok minél több finomságot :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi a meghívást ! Láttam a játékodat csak gondolkoztam rajta hogy merjek-e jelentkezni mert már annyi játékra jelentkeztem de megpróbálom nem elfelejteni és jövök!

    VálaszTörlés
  5. Talán jövök, de nem ígérem. A kiírást kitettem a blogomba.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, várlak téged is szeretettel :)

      Törlés
  6. Bár elég rendetlenül vagyok jelen a blogon, de aprósütit biztosan sütök, s ha közzé is teszem, játszom is. Csak azért is, mert sokunk segítségére lehet egy jó kis sütigyűjtemény! :-)
    De ugye, a beküldéssel nem késtünk máris öt évet? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem késtetek öt évet, köszönöm, javítottam :) És várlak téged is Gerdi, te állandóan sütsz, biztos lesz addigra egy recepted, amivel részt veszel :) Mondjam úgy, hogy neked kötelező, mert te annyi finomságot tudsz készíteni :)

      Törlés
    2. :-) Ilyen rábeszélésnek nem lehet ellenállni! :-)

      Törlés
  7. Elkészültem a próbasütéssel és elküldtem ! Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  8. Küldtem neked egy fincsi kekszet a játékra! :-)

    VálaszTörlés
  9. Elkészültem egy linzerrel, már küldtem a képet :-)

    VálaszTörlés
  10. Elkészültem a következő sütivel :-) és a képet is mindjárt küldöm:
    http://katalin-konyha.blogspot.hu/2015/11/nurnbergi-mezeskalacs.html

    VálaszTörlés
  11. Küldtem sütit a játékra, remélem, célba ért az e-mail. Csak mert elég kalandos volt. :-)

    VálaszTörlés
  12. Közzétettem egy receptet.
    http://korsocska.blogspot.hu/2015/12/egyensuly-tesztabol-apro-sutemeny-marti.html
    Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  13. Küldtem Neked egy újabb sütit e-mailben! :-)

    VálaszTörlés
  14. Újabb süti van:
    http://korsocska.blogspot.hu/2015/12/mezeskalacs-marti-m-jatekara.html
    Küldtem e-mailt is.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.